April 5, 2015

haishhh


Bukan senang nak jadi senang. Bukan senang nak dapat bintang yang paling terang. Macam manusia yang lain-lain jugak, Aku ada banyak impian besar. Yang perlu aku gapai untuk impress kan orang tua aku. Aku harap aku mampu pergi lebih tinggi, capai semua yang aku mahu sebelum ajal menjemput mereka atau aku.

Analoginya, aku cuma seorang perempuan yang punya cita-cita besar&aku harus realisasikannya demi menutup mulut-mulut keliling. Aku cuma perlu doa-doa manis dan usaha keras dari empat tulang kerat yang ada. Aku dah sedia untuk teruskan langkah walaupun semangat dan jiwa aku kadang-kadang dah terbang jauh.

Tak sabar nak usaha keras, nak jadi pandai. Nak pergi dari sini,nak mulakan hidup baru. Tak sabar nak berjaya lepastu ada kerjaya sendiri. Tak sabar nak ada keluarga sendiri dan hidup bahagia macam orang lain. I know it might be too late to make a new wish for my new year but hey better late than never. 

No comments:

Post a Comment